Konzultatív értékesítés

Az információ hozzáférési lehetőségek és a választási lehetőségek bővülésével elsősorban a szolgáltató szektorban tapasztaltuk, hogy egyre nagyobb jelentőséget kap a konzultatív értékesítés, melynek során az értékesítő munkatársak az ügyfél igényeinek pontos, és minél alaposabb megértését helyezik előtérbe a termék-információ átadásával szemben.

értékesítésEbben az esetben tehát az értékesítő munkatárs a legjobb szakmai tudásával segíti ügyfeleit, hogy azok az értékesítési folyamat minden szakaszában az ismert igényeinek és a burkolt szükségleteinek megfelelő információkat megkapja és azt követően a vásárlási döntésében is megerősítést nyerjen.

Az ügyfelek szakszerű tanácsadást igényelnek az értékesítési munkatársaktól, hiszen az ügyfelek a legtöbb esetben nem ismerik (és nem is ismerhetik) a szolgáltatások előnyeit/hasznait, a komplex megoldásokat, így a vásárlási lehetőségeket sem.
Ebben a folyamatban segíti a konzultatív értékesítési szemlélettel és technikákkal az értékesítési szakember az ügyfelek szükségleteinek maximális kielégítését, hogy ezzel elégedett magas értékű, lojális ügyfeleket szerezzen úgy, hogy a leginkább magas jövedelmezőséget biztosító szolgáltatásait helyezi előtérbe.

A konzultatív értékesítés érvényesítéséhez szükséges feltételek a megfelelő értékesítési szemlélet kialakítása és a szükséges készségek elsajátítása. A szemlélet kialakítása következtében a munkatársak tudják, hogy MIÉRT érdemes ennek megfelelően gondolkodniuk és cselekedniük.A készségek elsajátítása következtében a munkatársak tudják, hogy HOGYAN és MILYEN technikákkal érhetik el a megfelelő  értékesítési eredményt.

Az értékesítési szemlélet kialakítása jellemzően vezetői magatartás és feladat. A munkatársak közvetlen vezetője tud a legnagyobb hatással lenni a munkatárs gondolkodására és megadni a szükséges támogatást, ill. az irányítást a konzultatív értékesítés támogatására.

Az átadott elméleti háttér és a gyakorlat orientált program biztosítja az értékesítési készségek elsajátítását, melyet gazdag írásos anyag, munkafüzet támogat a megismert tippek-trükkök és elmélet tekintetében, - így az értékesítő munkatársak a megszerzett fegyvertárat nagy biztonsággal tudják alkalmazni értékesítési munkájuk során.

 

Ajánlott irodalom

 

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Árik Ferenc

értékesítési igazgató, ügyvezető, partner - Ad Sidera Kft., TACK Magyarország Kft.

Árik Ferenc

A mai rohanó világunkban a stabil értékrend mellett kitartva embernek maradni az egyik legszebb kihívás. Ebben a folyamatban egy "örökölt" értékrend megfelelõ támasz lehet, hogy folyamatosan fejlesztve önmagunkat a környezetünknek követendõ példát állítsunk. Ha mindezt egyben a munkája kapcsán intenzívebben teheti az ember, akkor igazán szerencsésnek mondhatja magát.

További kollégák

Résztvevőink mondták

Érzelmi intelligencia

Az érzelmek fontosságának bemutatásával új gondolatokat indított meg és számos fejlesztendő területre világított rá.

Bojtor Ferenc - Hödlmayr Kft.

Érzelmi intelligencia

Hasznos információkkal látott el, Magyarországon nagyon új ismeretanyagot tartalmazott.

Gyűrű Zoltán - Hödlmayr Kft.