DiSZK akciótervezők

 

DiSZK® Ügyfélszolgálati Akciótervező

 

Feltételezi a DiSZK modell ismeretét, az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésére optimalizált.

Segítségével növelhetõ az ügyfél elégedettség és a szolgáltatások színvonala. Az ügyfelek elsõdleges magatartástípusának ismerete előnyt jelent a kommunikációban és a problémák megoldásában.
 

DiSZK® Vezetői akciótervező

A DiSZK magatartástípusokra épülõ stratégiák kidolgozása a hatékonyabb vezetõvé válás érdekében, a vezetőképzés fontos eszköze.

Ez a cselekvés központú tervezõeszköz a DiSZK modellt és a Helyzetfüggõ Vezetés elméletét ötvözi a minél eredményesebb vezetõi magatartás érdekében. Segítséget nyújt különféle igényeknek megfelelõ vezetõi stratégiák kialakításához.

 

DiSZK® cselekvési terv a teljesítmény irányításához

A hatékonyság növelése a teljesítmény emelése során.

Viselkedési stratégiák kiépítésével, valamint alkalmazkodással a különbözõ stílusokhoz elõsegíti az erõsségek és motivációs források összegzését, a tervezés és a gyakorlatba történõ átültetés folyamatát. Minden vezetõ számára hasznos és praktikus segédeszköz.

 

DiSZK® Értékesítési Akciótervező

Az értékesítés és a szolgáltatások hatékonyságának növelésére.

Eredményes értékesítési stratégiák kidolgozását, ügyfélközpontúságot, valamint az értékesítési eredmények növekedését segíti. Támpontokat ad az ügyfelek "kényelmi zónájának" gyors beazonosításához, meghatározza a legjobb módszereket egy telefonbeszélgetés olyan elemeire, mint például kezdés, igényfeltárás, bemutatás, tárgyalás (tárgyalástechnika), zárás és pozitív ügyfélkapcsolatok fenntartása.

DiSZK® Telefonos Akciótervező

A telefonbeszélgetések hatékonyságának növelésére.

Az ügyfelekkel történõ kommunikáció kulcsfontosságú sikeres ügyletek lebonyolításához akár telemarketinges, ügyfélszolgálati vagy telesales munkakörökre gondolunk. A DiSZK Telefonos Akciótervezõ segítségével a telefonos munkatársak eredményesebben kommunikálhatnak, és ezzel együtt az ügyfelek elégedettsége is növelhetõ.

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Ferencz Márton

Tanácsadó, outdoor tréner

Ferencz Márton

Önmagunk megismerése a legnagyobb utazás, a legfélelmetesebb felfedezés, a legtanulságosabb találkozás.

További kollégák

Résztvevőink mondták

Helyzetfüggő Csapatvezetés

Minden Ad Sidera programon való részvétel után egyre jobb csapat folytatja a munkát hazatérve.

Gyöngyösiné K. Erika - ELMŰ Rt.

Helyzetfüggő Önmenedzsment

A tréning alapos áttekintés ad a helyzetfüggő magatartásról és fejlettségi szintek megfelelő vezetői stílusról. Segíti a hatékony és asszertív kommunikáció tudatosítását és elmélyítését.

Pöll Viktória - Kraft Foods Kft.