Nyitólap > Magunkról > Cikkek > Fáy András díjat nyert az Ad Sidera

Fáy András díjat nyert az Ad Sidera

Büszkék vagyunk arra, hogy OTP Bank Nyrt. vezetése külsős képző, tanácsadó cégnek először ítélte oda a Fáy András Díjat, melyet 2012-ben az Ad Sidera és a Mentagroup kapta a közösen megvalósított Ügyfélszolgálati Kommunikációs Képzési Program kidolgozásáért és eredményes kivitelezéséért. A díjat az Operaházban tartott ünnepségen Dr. Csányi Sándor adta át.

Képzésünk az ügyfélre fókuszál, összhangban az OTP BANK stratégiai céljaival arra a törekvésre, hogy az ügyfélnek minél személyre szabottabb kiszolgálást nyújtson, - hogy ezzel is hozzájáruljon az ügyfélélmény növeléséhez, s közvetve a Bank kedveltségéhez. Célja, hogy megismertesse a bank munkatársait a különböző ügyféltípusokkal és segítsen a személyre(testre)szabott kommunikáció elsajátításában. E tudás birtokában sokkal könnyebben érthetnek szót az ügyfelekkel, ami az értékesítési eredményeikben is hamar tükröződik.

A gyakorlat-orieniteált tréning során megtanulják, hogy saját típusuknak megfelelően min kell változtatniuk. Jobban irányítják saját érzéseiket, képességeiket, ha tudják, hogy mit vár el tőlük az ügyfelük. Hatékonyabbá válik a munkavégzésük, és ami a lényeg: sSokkal több lesz a sikerélmény munkájuk során.

A tréningsorozat keretében - 2013 decemberéig - a teljes ügyintézői hálózat – összesen mintegy 4000 munkatárs – kap kommunikációs és ügyfél tipológiai felkészítést.

Az első év tapasztalatainak folyamatosan beépítése mellett a képzési projekt megtérülésének objektív vizsgálatára is nagy hangsúlyt fektet az OTP Bank Nyrt., mely alapján 2012-ben az ügyfél elégedettség mutatói nőttek.
Bízunk benne, hogy az fiókokban ügyfélként Mindnyájunk elégedettsége a jövőben tovább erősödik és visszaigazolja a befektetett energiát!

Elégedett és sikeres bankolást!

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Pintér Antal

Ügyvezető - Ad Sidera Outdoor Kft.

Pintér Antal

Néhány dolog igen fontos, néhány dolog pedig nagyon jelentéktelen. Azért kapjuk az életet, hogy megtanuljuk mi a különbség a kettő között.

További kollégák

Résztvevőink mondták

Helyzetfüggő Önmenedzsment

A tréning alapos áttekintés ad a helyzetfüggő magatartásról és fejlettségi szintek megfelelő vezetői stílusról. Segíti a hatékony és asszertív kommunikáció tudatosítását és elmélyítését.

Pöll Viktória - Kraft Foods Kft.

Győztes csapatépítő program

Szeretném megköszönni a profi programot, az előkészítést és azt a tudatos vonalvezetést amin a csapatomat sikerült végig vinni a két napos program során. A gyakorlatok révén több olyan felismerésünk is volt mint csoport, ami aprópénzre váltható a napi munkában. Az egyik kollégám úgy fogalmazott: „csapatépítés és csapatépítés között is van különbség". Tanultunk magunkról, tudtunk fejlődni mint csoport, nem csak jól éreztük magunkat.

Toldi Gábor - HVG HR Center