Nyitólap > Magunkról > Cikkek > Fáy András díjat nyert az Ad Sidera

Fáy András díjat nyert az Ad Sidera

Büszkék vagyunk arra, hogy OTP Bank Nyrt. vezetése külsős képző, tanácsadó cégnek először ítélte oda a Fáy András Díjat, melyet 2012-ben az Ad Sidera és a Mentagroup kapta a közösen megvalósított Ügyfélszolgálati Kommunikációs Képzési Program kidolgozásáért és eredményes kivitelezéséért. A díjat az Operaházban tartott ünnepségen Dr. Csányi Sándor adta át.

Képzésünk az ügyfélre fókuszál, összhangban az OTP BANK stratégiai céljaival arra a törekvésre, hogy az ügyfélnek minél személyre szabottabb kiszolgálást nyújtson, - hogy ezzel is hozzájáruljon az ügyfélélmény növeléséhez, s közvetve a Bank kedveltségéhez. Célja, hogy megismertesse a bank munkatársait a különböző ügyféltípusokkal és segítsen a személyre(testre)szabott kommunikáció elsajátításában. E tudás birtokában sokkal könnyebben érthetnek szót az ügyfelekkel, ami az értékesítési eredményeikben is hamar tükröződik.

A gyakorlat-orieniteált tréning során megtanulják, hogy saját típusuknak megfelelően min kell változtatniuk. Jobban irányítják saját érzéseiket, képességeiket, ha tudják, hogy mit vár el tőlük az ügyfelük. Hatékonyabbá válik a munkavégzésük, és ami a lényeg: sSokkal több lesz a sikerélmény munkájuk során.

A tréningsorozat keretében - 2013 decemberéig - a teljes ügyintézői hálózat – összesen mintegy 4000 munkatárs – kap kommunikációs és ügyfél tipológiai felkészítést.

Az első év tapasztalatainak folyamatosan beépítése mellett a képzési projekt megtérülésének objektív vizsgálatára is nagy hangsúlyt fektet az OTP Bank Nyrt., mely alapján 2012-ben az ügyfél elégedettség mutatói nőttek.
Bízunk benne, hogy az fiókokban ügyfélként Mindnyájunk elégedettsége a jövőben tovább erősödik és visszaigazolja a befektetett energiát!

Elégedett és sikeres bankolást!

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Árik Ferenc

értékesítési igazgató, ügyvezető, partner - Ad Sidera Kft., TACK Magyarország Kft.

Árik Ferenc

A mai rohanó világunkban a stabil értékrend mellett kitartva embernek maradni az egyik legszebb kihívás. Ebben a folyamatban egy "örökölt" értékrend megfelelõ támasz lehet, hogy folyamatosan fejlesztve önmagunkat a környezetünknek követendõ példát állítsunk. Ha mindezt egyben a munkája kapcsán intenzívebben teheti az ember, akkor igazán szerencsésnek mondhatja magát.

További kollégák

Résztvevőink mondták

Kommunikáció

Segítségemre lesznek az itt hallottak a mindennapok során.

Décsi Ferenc - JCI

Időgazdálkodás

Nagyon tetszett, sokat tanultam és teljesen alkalmazhatónak tartom mind a munkahelyen, mind a magánéletben.

Giber Attila - SAP Kft.