Kommunikáció

"Az igazi kommunikáció nagyon nehezen érhető el. Hajlamosak vagyunk arra, hogy ítélkezzünk, értékeljünk, elfogadjunk vagy visszautasítsunk, mielőtt még valójában megértenénk, mit mond a másik. Az aktív meghallgatás azt jelenti, hogy a kifejezésre kerülő gondolatokat és beállítódásokat a másik ember szemszögéből lássuk, hogy érzékeljük, mindez milyen érzéssel tölti el őt, és mindezt az ő szempontrendszeréből tegyük meg." - Carl Rogers

Hatékony kommunikációAz ember társas lény. Alapvető szükségletünk hogy, megértsenek, elfogadjanak, elismerjenek, sőt, szeressenek minket. Folyamatosan kommunikálnunk kell, cégünk vagy önmagunk képviseletében, beosztottként vagy vezetőként, szülőként vagy gyerekként, barátok és idegenek között, ha bármit el akarunk érni vagy intézni a munkahelyen és a magánéletben. Nem véletlen, ha szoros összefüggést érzünk kommunikációs készségeink fejlettsége és ténylegesen elért sikereink között.    

A kommunikáció rendkívül összetett jelenség, sok apró részlet finom szövedéke. Egy rosszul alkalmazott szó vagy egy nem odaillő gesztus nem okvetlenül teszi tönkre az emberi kapcsolatokat, vagy fordítja sikertelenné a tárgyalást, de ezek az apróságok mindenképpen kiváltanak valamilyen hatást.
A kommunikációs eszközök tudatos használata, folyamatos fejlesztése hatékonyabbá és sikeresebbé, ezáltal magabiztosabbá tesz, céljaink elérése pedig hozzásegít a harmonikus és örömteli élet kialakításához és fenntartásához. Ebben segítünk résztvevőinknek.

Célcsoport

Felső- és középvezetők, beosztottak, akik fejleszteni szeretnék kommunikációs készségeiket.

Várható eredmények

  • A hatékonyság nő azáltal, hogy a munkatársak felismerik és elkerülik a kommunikációban fellépő zavaró tényezőket.
  • Kevesebb félreértés a kollégák között, sikeresebb együttműködés.
  • Nyitott és pozitív kommunikáció a munkatársak között.
  • Rövidebb megbeszélések, értekezletek, gyorsabb probléma megoldás, gördülékenyebb szervezeti működés.
  • Korszerű és egységes írásos és telefonos szervezeti kommunikáció – elégedettebb ügyfelek és üzleti partnerek.
  • Javuló munkahelyi információ áramlás, pozitívabb légkör, növekvő elégedettség.
  • Konfliktusok megelőzése, hatékonyabb konfliktuskezelés.

További lehetőségek

A program résztvevői kitölthetik a DiSZK Személyiség Profil Rendszert, amely a hatékony és személyiségfüggő kommunikáció alapja. A magatartási stílusok megismerése segít megérteni az emberi viselkedést, egyedi, személyre szabott elemzést, visszajelzést és fejlesztési ötleteket ad.

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Dr. Borbély Gábor

Vezető tanácsadó, partner

Dr. Borbély Gábor

A siker titka az: ha feljutunk a csúcsra, ne feledkezzünk meg azokról, akiknek köszönhetjük azt. Az utat már megtaláltuk. A csúcs még messze van, de családtagjaink, barátaink, munkatársaink és ügyfeleink nélkül lehet, hogy még mindig csak az utat keresnénk. Találkozunk a csúcson!

További kollégák

Résztvevőink mondták

Helyzetfüggő Csapatvezetés

Minden Ad Sidera programon való részvétel után egyre jobb csapat folytatja a munkát hazatérve.

Gyöngyösiné K. Erika - ELMŰ Rt.

Kommunikáció

Segítségemre lesznek az itt hallottak a mindennapok során.

Décsi Ferenc - JCI