Érzelmi intelligencia

„...megijedni, nekibátorodni, megkívánni, megharagudni, megszánni - általában örülni és bánkódni lehetséges a kellő mértéknél jobban is, kevésbé is, csakhogy persze mind a kettő helytelen; ha ellenben mindezt akkor tesszük, amikor, ami miatt, akikkel szemben, ami célból s ahogyan kell: ez jelenti a közepet és a legjobbat, ez pedig éppen az erény sajátossága.” - Arisztotelész

érzelmi intelligencia, érzelmi intelligencia program„Hogyan kerül egymás mellé az érzelem és az intelligencia?” „Miért akarunk foglalkozni érzésekkel a munkahelyen?” - kérdezik az ügyfeleink. A válasz egyszerű: akár akarjuk, akár nem, az érzéseink léteznek, és befolyásolják a teljesítményt - önmagunkét és munkatársainkét.

 

A motiváció, a céltudatosság, a kitartás, az összpontosítás, a stressztűrés, a talpraállás, és az empatikus kommunikáció mind az érzelmi intelligencia készségei. Ezek kulcsa alapjában véve abban áll, mennyire vagyunk képesek az érzelmekre "intelligensen", azaz hozzáértően építeni. Vezetőként a felelősségünk - s ezzel együtt lehetőségünk - még nagyobb: biztosítanunk kell azt, hogy munkatársaink előnyösen érezzék magukat a feladattal, velünk és a céggel kapcsolatosan, ha a teljesítmény fenntartható fokozása a cél.

 

Az Érzelmi intelligencia program segíti a résztvevőket, hogy megértsék az érzések szerepét és jelentőségét a munkahelyi életben. Módszereket nyújt ahhoz, hogy könnyebben tudjanak kezelni feszült, kényes, stresszes helyzeteket, és ilyenkor is fenn tudják tartani kreativitásukat, józan döntésképességüket. Az Érzelmi intelligencia program felméri, milyen könnyen vagyunk képesek talpraállni, újrakezdeni, ha rosszul alakulnak a dolgok. Megmutatja, hogyan lehet e készségeket kamatoztatni a másokkal való kapcsolat-tartás során, s hogyan tudjuk könnyebben feloldani az ellentéteket.

Az Érzelmi intelligencia program célcsoportja

  • Vezetők minden szinten, akiknek jelentős a ráhatása munkatársai teljesítményére.
  • Beosztottak minden szinten, akik meg kell tanulják, hogyan növelhetik teherbíró képességüket, hogyan kezelhetnek kényes helyzeteket kollégákkal, ügyfelekkel, szállítókkal.

Az Érzelmi intelligencia program várható eredményei

  • A munkatársak megtanulják kezelni saját stresszüket.
  • Megtanulják, hogyan lehet fejleszteni az optimista szemléletet önmagukban és másokban.
  • Magabiztosan viselkednek kényes, feszült helyzetekben.
  • Általánosságban javul a kommunikációs készségük.
  • Jobban tudnak összpontosítani, és fenntartani a munkatempót.
  • Vezetőként javul az emberek befolyásolására, vezetésére irányuló képességük, szándékaik, akaratuk átvitele.

Előzetes felmérés lehetősége

Az Érzelmi intelligencia program egyénre szabását teszi lehetővé, ha a résztvevők előzetesen kitöltik az Érzelmi Intelligencia kérdőívünket. E web-alapú felmérés 360 fokos, tehát átfogó képet nyújt az érzelmi intelligenciához tartozó kompetenciákról mind a saját, mind környezetünk szemszögéből.
Érzelmi intelligencia felmérésünk jelenleg angol nyelven áll rendelkezésre.

Ajánlott irodalom érzelmi intelligencia témakörben:

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Dr. Borbély Gábor

Vezető tanácsadó, partner

Dr. Borbély Gábor

A siker titka az: ha feljutunk a csúcsra, ne feledkezzünk meg azokról, akiknek köszönhetjük azt. Az utat már megtaláltuk. A csúcs még messze van, de családtagjaink, barátaink, munkatársaink és ügyfeleink nélkül lehet, hogy még mindig csak az utat keresnénk. Találkozunk a csúcson!

További kollégák

Résztvevőink mondták

Érzelmi intelligencia

Az érzelmek fontosságának bemutatásával új gondolatokat indított meg és számos fejlesztendő területre világított rá.

Bojtor Ferenc - Hödlmayr Kft.

Érzelmi intelligencia

Hasznos információkkal látott el, Magyarországon nagyon új ismeretanyagot tartalmazott.

Gyűrű Zoltán - Hödlmayr Kft.