Nyitólap > Mire keres megoldást?  > Értékesítés minden szinten > Értékesítés, sales > Vevőorientált értékesítési stratégiák

Vevőorientált értékesítési stratégiák

Váljon az egyik legsikeresebb értékesítővé, tanuljon a kutatásaink által kimutatott legjobb sales és tárgyalástechnika gyakorlatból. Sales tréning, tárgyalástechnika tréning emelt szinten, tapasztalt értékesítőknek.

Ez az egyedülálló sales tréning program arra összpontosít, hogy a vásárló szemszögéből értékesítsünk. Ezt szem előtt tartva abban segít a tapasztalt értékesítőknek, hogy különösen hatékony értékesítési stratégiákat, taktikákat és tárgyalástechnikát vessenek be, mivel ezek a vásárló konkrét vágyait és szükségleteit testre szabott módon elégítik ki.

Kinek ajánljuk a vevőorientált sales tréninget?

Mindenkinek, aki vállalati értékesítéssel foglalkozik, és rendelkezik alapvető értékesítési, tárgyalástechnikai készségekkel, vagy részt vett már sales tréningen. Számukra a program ösztönző, kihívó és fejlesztő hatású lesz. Különösen alkalmas azok számára, akik komplex értékesítési folyamatokban vesznek részt, melyekben több döntéshozó szerepel, így a tárgyalástechnikai tudás elsajátítása alapvető számukra. Azok is profitálnak, akik megoldás-alapú értékesítéssel foglalkoznak.
 

Fő témák a vevőorientált sales tréning kurzuson:

  • Hogyan vágjunk bele egy komplex üzleti értékesítési folyamatba – tervezze meg céljait, és alakítson ki egy hatékony stratégiát, tárgyalástechnikai módszert annak érdekében, hogy ezeket teljeskörűen elérje
  • Tűzzön ki világos célokat az értékesítés különböző szakaszaira – illessze ajánlatát konkrétan a különböző döntéshozókra és befolyásolókra
  • Azonosítsa a döntéshozók és befolyásolók valódi szükségleteit, prioritásait, preferenciáit és előítéleteit – pozícionálja úgy az ajánlatát, hogy megfeleljen elvárásaiknak
  • Elemezze a különböző személyiségtípusokat a döntéshozatali egységen belül – és adaptálja az értékesítési stílusát minden egyes személy szükségleteihez
  • Fokozatosan építse ki a támogatást a saját cégén belül – érje el, hogy minden érintett Önnel egy irányba húzzon a döntéshozatali folyamatban
  • Érjen el nyereséges pozíciót az utolsó tárgyalási fázisokban – alkalmazza azon legjobb tárgyalástechnikai gyakorlatokat, melyek a kutatásaink szerint a legjobb eredményeket adják

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Árik Ferenc

értékesítési igazgató, ügyvezető, partner - Ad Sidera Kft., TACK Magyarország Kft.

Árik Ferenc

A mai rohanó világunkban a stabil értékrend mellett kitartva embernek maradni az egyik legszebb kihívás. Ebben a folyamatban egy "örökölt" értékrend megfelelõ támasz lehet, hogy folyamatosan fejlesztve önmagunkat a környezetünknek követendõ példát állítsunk. Ha mindezt egyben a munkája kapcsán intenzívebben teheti az ember, akkor igazán szerencsésnek mondhatja magát.

További kollégák

Résztvevőink mondták

Csapategyüttműködés

Hasznos az egyén számára az önismeret szempontjából, hasznos a csapat szempontjából, mivel rávilágít, hogy különbözőek vagyunk, de változhatunk.

Kaposvári István - ELMŰ Nyrt.

Érzelmi intelligencia

Az érzelmek fontosságának bemutatásával új gondolatokat indított meg és számos fejlesztendő területre világított rá.

Bojtor Ferenc - Hödlmayr Kft.