Nyitólap > Mire keres megoldást?  > Értékesítés minden szinten > Értékesítési vezetés > Kiemelt ügyfélkapcsolatok fejlesztése

Kiemelt ügyfélkapcsolatok fejlesztése

Intelligens ügyfélkezelés.

Cégünk kiemelt ügyfelei a versenytársaink kiemelt célpontjai. A nyereségünk erősebben függ a kiemelt ügyfelek megszerzésétől, megvédésétől és fejlesztésétől, mint bármely más tevékenységtől. A program alatt megtanulja, hogyan tudja beazonosítani a kulcsembereket a szervezeti struktúra, politika és hatalom szempontjából, és hogyan motiválhatja a befolyással rendelkező kulcsembereket és döntéshozókat annak érdekében, hogy legyőzhesse a versenytársakat.

Kinek ajánljuk?

Mindenkinek, aki felel a kulcsügyfelekkel való kapcsolat-tartásért, ideértve a kiemelt ügyfélmenedzsereket, az országos/regionális ügyfélmenedzsereket, az értékesítési vezetőket, és az értékesítés- vagy üzletfejlesztési igazgatókat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a program nem célozza meg az alapvető értékesítési készségek fejlesztését, és abból indulunk ki, hogy a résztvevők rendelkeznek az alapvető értékesítési készségekkel.

A megtérülés garanciái

  • Használja a TACK IQ-t a saját ügyfeleivel – ez a felhasználóbarát elektronikus ügyfélfejlesztő rendszer képessé teszi a kiemelt ügyfelek menedzsereit arra, hogy időt takarítsanak meg, összegezzék a kulcsfontosságú üzleti információkat, megtervezzék a stratégiájukat, és végső soron nyereséges üzleteket kössenek a kulcsügyfelekkel. A rendszer teljesen rugalmas, és kiválaszthatja az Ön számára leghasznosabb elemeit annak érdekében, hogy megvizsgálja: hol vannak a hatalmi központok, előrejelezze bevételét, és megtervezze a taktikus lépéseket.
  • Ásson mélyre a 4H kérdezési technikával – váljon kifinomult „nyomozóvá” azáltal, hogy a TACK hatékony kérdezési módszertanát alkalmazza. Használja a négyfázisú kérdezéstechnikát annak érdekében, hogy feltárja az ügyfelei beazonosított és beazonosítatlan szükségleteit.

Amennyiben a program felkeltette érdeklődését, jelentkezzen nyílt programunkra itt!

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Árik Ferenc

értékesítési igazgató, ügyvezető, partner - Ad Sidera Kft., TACK Magyarország Kft.

Árik Ferenc

A mai rohanó világunkban a stabil értékrend mellett kitartva embernek maradni az egyik legszebb kihívás. Ebben a folyamatban egy "örökölt" értékrend megfelelõ támasz lehet, hogy folyamatosan fejlesztve önmagunkat a környezetünknek követendõ példát állítsunk. Ha mindezt egyben a munkája kapcsán intenzívebben teheti az ember, akkor igazán szerencsésnek mondhatja magát.

További kollégák

Résztvevőink mondták

Prezentációs technika

Teljes áttekintést ad azzal, hogy hogyan kell egy előadást megtartani és így sokat segít a magabiztosabb fellépésben.

Bitvai Csaba - Knorr-Bremse Kft.

Érzelmi intelligencia

Hasznos információkkal látott el, Magyarországon nagyon új ismeretanyagot tartalmazott.

Gyűrű Zoltán - Hödlmayr Kft.