Nyitólap > Mire keres megoldást?  > Értékesítés minden szinten > Értékesítési vezetés > Kiemelt ügyfélkapcsolatok fejlesztése

Kiemelt ügyfélkapcsolatok fejlesztése

Intelligens ügyfélkezelés.

Cégünk kiemelt ügyfelei a versenytársaink kiemelt célpontjai. A nyereségünk erősebben függ a kiemelt ügyfelek megszerzésétől, megvédésétől és fejlesztésétől, mint bármely más tevékenységtől. A program alatt megtanulja, hogyan tudja beazonosítani a kulcsembereket a szervezeti struktúra, politika és hatalom szempontjából, és hogyan motiválhatja a befolyással rendelkező kulcsembereket és döntéshozókat annak érdekében, hogy legyőzhesse a versenytársakat.

Kinek ajánljuk?

Mindenkinek, aki felel a kulcsügyfelekkel való kapcsolat-tartásért, ideértve a kiemelt ügyfélmenedzsereket, az országos/regionális ügyfélmenedzsereket, az értékesítési vezetőket, és az értékesítés- vagy üzletfejlesztési igazgatókat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a program nem célozza meg az alapvető értékesítési készségek fejlesztését, és abból indulunk ki, hogy a résztvevők rendelkeznek az alapvető értékesítési készségekkel.

A megtérülés garanciái

  • Használja a TACK IQ-t a saját ügyfeleivel – ez a felhasználóbarát elektronikus ügyfélfejlesztő rendszer képessé teszi a kiemelt ügyfelek menedzsereit arra, hogy időt takarítsanak meg, összegezzék a kulcsfontosságú üzleti információkat, megtervezzék a stratégiájukat, és végső soron nyereséges üzleteket kössenek a kulcsügyfelekkel. A rendszer teljesen rugalmas, és kiválaszthatja az Ön számára leghasznosabb elemeit annak érdekében, hogy megvizsgálja: hol vannak a hatalmi központok, előrejelezze bevételét, és megtervezze a taktikus lépéseket.
  • Ásson mélyre a 4H kérdezési technikával – váljon kifinomult „nyomozóvá” azáltal, hogy a TACK hatékony kérdezési módszertanát alkalmazza. Használja a négyfázisú kérdezéstechnikát annak érdekében, hogy feltárja az ügyfelei beazonosított és beazonosítatlan szükségleteit.

Amennyiben a program felkeltette érdeklődését, jelentkezzen nyílt programunkra itt!

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Árik Ferenc

értékesítési igazgató, ügyvezető, partner - Ad Sidera Kft., TACK Magyarország Kft.

Árik Ferenc

A mai rohanó világunkban a stabil értékrend mellett kitartva embernek maradni az egyik legszebb kihívás. Ebben a folyamatban egy "örökölt" értékrend megfelelõ támasz lehet, hogy folyamatosan fejlesztve önmagunkat a környezetünknek követendõ példát állítsunk. Ha mindezt egyben a munkája kapcsán intenzívebben teheti az ember, akkor igazán szerencsésnek mondhatja magát.

További kollégák

Résztvevőink mondták

Helyzetfüggő Önmenedzsment

A tréning alapos áttekintés ad a helyzetfüggő magatartásról és fejlettségi szintek megfelelő vezetői stílusról. Segíti a hatékony és asszertív kommunikáció tudatosítását és elmélyítését.

Pöll Viktória - Kraft Foods Kft.

Időgazdálkodás

Nagyon sok ismeretet rendszerezett bennem, illetve rávilágított kevésbé fontosnak hitt dolgok valódi fontosságára.

Zámbóné Tóth Szilvia - SAP Kft.