Értékesítés 2.
Egy gyakorlat-orientált program, melynek középpontjában Ön, a cége, és a termékei ill. szolgáltatásai állnak – hogyan adhatja el ezeket a legjobban?
Az értékesítési (sales) tréning teljes mértékben a részvételen alapul. Célja, hogy kibővítse és fejlessze az értékesítési készségeket és technikákat. A sok gyakorlat, és önmagunk jobb megismerése eredményeképpen a jó üzletkötők még jobbá válnak. Elsősorban a személyes találkozókra összpontosítunk; az értékesítési (sales) tréning középpontjában az ön-felmérés, a szerepjátékok és a visszajelzés áll. A tréning résztvevőinek száma korlátozott, hogy mindenki kellő egyéni gyakorlási és visszajelzési lehetőséget kapjon.
Kinek ajánljuk az értékesítési (sales) tréning programunkat?
Azon értékesítőknek, akik előzetesen részt vettek a TACK Értékesítési (sales) tréningjén, lehetőség szerint az eredeti tréning után 2-3 hónapon belül. Ajánljuk továbbá azon tapasztalt értékesítőknek is, akik le szeretnék porolni, ill. tovább szeretnék fejleszteni a személyes értékesítési (sales) készségeiket.
A értékesítési (sales) tréning megtérülés garanciái
-
Találja meg a helyes utat az Értékesítési Útvesztőben – az értékesítési (sales) tréning egy egyedi, interaktív gyakorlat, mely során egy összetett értékesítési helyzetben „utazgatva” számos döntést kell meghozzon úta során. Az, hogy milyen gyorsan jut ki az útvesztőből, attól függ, milyen alaposan sajátította el az alapvető értékesítési technikákat.