Értékesítés nem csak értékesítőknek
Fokozza ügyfelei hűségét, és fedezzen fel új értékesítési lehetőségeket támogató csapata segítségével!
Kinek ajánljuk?
Minden munkatársnak, aki ügyfelekkel találkozik, és ráhatása van arra, hogy milyen benyomásban részesülnek az ügyfelek az Ön cégéről. Az egynapos program célja, hogy felruházza munkatársait mindazon tudással, készséggel és magatartással, amire ahhoz van szükségük, hogy pozitív hatással lehessenek az értékesítésre, és megértsék az ügyfél-élmény alakításában játszott kulcsfontosságú szerepüket.
Fő témák:
-
Hogyan határozzuk meg az ügyfél igényeit, és illesszük hozzá termékeinket/szolgáltatásainkat
-
Ismerjük fel a vásárlási jelzéseket, és reagáljunk rájuk
-
Nyerjük el és tartsuk fenn az ügyfél figyelmét
-
Érezzük magunkat otthonosan, amikor az ügyféllel kereskedelmi lehetőségekről beszélgetünk
-
Váljunk eredményessé az információgyűjtésben – a vágyak és szükségletek feltárásában
-
Tegyünk fel nyitott kérdéseket, és hallgassuk meg a válaszokat értő figyelemmel – foglaljuk össze az elhangzottakat, és jegyzeteljünk hatékonyan
-
Kezeljük az ügyfél ellenállását – töltsünk fel egy „kifogás-bankot”, és fejlesszünk ki hozzájuk meggyőző válaszokat
-
Tájékoztassuk a megfelelő embereket – kinek miről kell tudnia?
-
Tegyünk kellemessé minden érintkezést az ügyfeleinkkel