Kiemelt ügyfélkapcsolatok fejlesztése
Intelligens ügyfélkezelés.
Cégünk kiemelt ügyfelei a versenytársaink kiemelt célpontjai. A nyereségünk erősebben függ a kiemelt ügyfelek megszerzésétől, megvédésétől és fejlesztésétől, mint bármely más tevékenységtől. A program alatt megtanulja, hogyan tudja beazonosítani a kulcsembereket a szervezeti struktúra, politika és hatalom szempontjából, és hogyan motiválhatja a befolyással rendelkező kulcsembereket és döntéshozókat annak érdekében, hogy legyőzhesse a versenytársakat.
Kinek ajánljuk?
Mindenkinek, aki felel a kulcsügyfelekkel való kapcsolat-tartásért, ideértve a kiemelt ügyfélmenedzsereket, az országos/regionális ügyfélmenedzsereket, az értékesítési vezetőket, és az értékesítés- vagy üzletfejlesztési igazgatókat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a program nem célozza meg az alapvető értékesítési készségek fejlesztését, és abból indulunk ki, hogy a résztvevők rendelkeznek az alapvető értékesítési készségekkel.
A megtérülés garanciái
- Használja a TACK IQ-t a saját ügyfeleivel – ez a felhasználóbarát elektronikus ügyfélfejlesztő rendszer képessé teszi a kiemelt ügyfelek menedzsereit arra, hogy időt takarítsanak meg, összegezzék a kulcsfontosságú üzleti információkat, megtervezzék a stratégiájukat, és végső soron nyereséges üzleteket kössenek a kulcsügyfelekkel. A rendszer teljesen rugalmas, és kiválaszthatja az Ön számára leghasznosabb elemeit annak érdekében, hogy megvizsgálja: hol vannak a hatalmi központok, előrejelezze bevételét, és megtervezze a taktikus lépéseket.
- Ásson mélyre a 4H kérdezési technikával – váljon kifinomult „nyomozóvá” azáltal, hogy a TACK hatékony kérdezési módszertanát alkalmazza. Használja a négyfázisú kérdezéstechnikát annak érdekében, hogy feltárja az ügyfelei beazonosított és beazonosítatlan szükségleteit.