Nyitólap > Mire keres megoldást?  > Szervezetfejlesztés > Szervezeti kultúra  > A Szolgáltatás stratégiája

A Szolgáltatás stratégiája

"Ha nem szolgálod méltóan ügyfeleidet, akkor egy olyasvalakit szolgálsz, aki majd illő módon megteszi azt helyetted."

A szolgáltatás stratégiájaHosszú távú előnyre csak úgy tudunk szert tenni a versenytársakkal szemben, ha folyamatosan túlteljesítjük az ügyfelek egyre növekvő elvárásait, de csak azokat, amelyek értéktöbbletet jelentenek számunkra. Ezen előny megszerzéséhez tudnunk kell kik az ügyfeleink, milyen elvárásaik vannak és azt, hogy milyennek látják a teljesítményüket a versenytársainkhoz képest.

 A Szolgáltatás Stratégiája programunk három titokban foglalja össze a teljes körű szolgáltatásfejlesztés lényegét (Döntsd el!, Derítsd fel!, Teljesítsd túl!), valamint útmutatást és "know-how"-t ad a folyamat elindításához és menedzseléséhez.

Célcsoport

 A szolgáltatás stratégiája elsősorban a felső vezetésnek szól, de kiegészítő modulokkal (Legendás Szolgáltatás) kiterjeszthető a szervezet valamennyi szintjére és munkatársára.
 

Várható eredmények

  • A program a lehető leghatékonyabb módon hozza döntési helyzetbe a felső vezetést a folyamatos szolgáltatásfejlesztés szervezeten belüli elterjesztésével kapcsolatban.
  • A vezetés világosan látja szerepét és feladatait a szolgáltatás folyamatos fejlesztésében és konkrét stratégiával rendelkeznek, hogy hogyan különböztessék meg magukat a versenytársaiktól.
  • A módszer és a "know-how" működtetése a bevezetést követően nem igényel külső tanácsadói segítséget, „önjáróvá válik”.
  • A módszer teljes körű bevezetésével a szervezet valamennyi munkatársát aktivizálja, és elkötelezi magát mind a külső, mind pedig a belső ügyfelek elégedettségének folyamatos növelése mellett, hiszen: „A külső szolgáltatás színvonala soha nem haladja meg a belső szolgáltatás színvonalát.” 

 Egyedi hasznokat biztosító további lehetőségek

 Programunk tematikáját Prof. Dr. Kenneth Blanchard dolgozta ki úgy, hogy a felső vezetés elkötelezettségének elnyerése után a módszer a teljes szervezetre modulárisan kiterjeszthető.

  • Különböző fókuszú tematika a szervezet különböző szintjei számára.
    • Döntsd el! – Felsővetetés számára
    • Derítsd fel! – Középvezetés + Frontvonal számára
    • Teljesítsd túl! – Frontvonal + a frontvonalat támogató háttérosztályok számára
  • A módszer alkalmas nagy létszámú (akár 500 fős) belső fejlesztési workshopok megtartására.
  • A felsővezetői program alapját képezi a programot megelőzően lefolytatott szervezeti állapotfelmérés.

Amennyiben további információra van szüksége, kérjük adja meg elérhetőségeit, és visszahívjuk!

#
Témakör: !
Név: !
E-mail cím:   !
Telefonszám:   !
Az információkérés tárgya / egyéb megjegyzés
  !
Biztonsági kód:
!
Új kód kérése

Munkatársaink

Dr. Borbély Gábor

Vezető tanácsadó, partner

Dr. Borbély Gábor

A siker titka az: ha feljutunk a csúcsra, ne feledkezzünk meg azokról, akiknek köszönhetjük azt. Az utat már megtaláltuk. A csúcs még messze van, de családtagjaink, barátaink, munkatársaink és ügyfeleink nélkül lehet, hogy még mindig csak az utat keresnénk. Találkozunk a csúcson!

További kollégák

Résztvevőink mondták

Időgazdálkodás

Nagyon tetszett, sokat tanultam és teljesen alkalmazhatónak tartom mind a munkahelyen, mind a magánéletben.

Giber Attila - SAP Kft.

Csapategyüttműködés

Hasznos az egyén számára az önismeret szempontjából, hasznos a csapat szempontjából, mivel rávilágít, hogy különbözőek vagyunk, de változhatunk.

Kaposvári István - ELMŰ Nyrt.